Zatrzymamy w kadrze to, co nieuchwytne,
co trwa jak mgnienie chwili,
tej JEDYNEJ,
która się już nie powtórzy...
Dla Ciebie zachowamy ją na wieczność...



20131203

Wykopane w internecie

Lubię znajdywać niszowe sklepiki w internecie, małe blogi, miejsca do których mało kto dociera. Zawsze cieszę się, że nie wpadam w otchłań komercji a mam coś swojego, innego, nie tak powszechnego. Nie ma to jak stać na przystanku albo na plaży a obok Ciebie ktoś w tej samej bluzce czy stroju z H&M-u...Dlatego kupuję biżuterię w internecie, a nie w Aparcie, ciuchy w Pakamerze czy na Decobazaar albo najlepiej w małych firmach polskich projektantów. Ale czasami z braku czasu, wiadomo, trzeba coś szybko kupić i najgorzej, że nie ma gdzie to kupić. Wtedy żałuję, że nie pomyślałam wcześniej i nie zamówiłam przez internet...Teraz przed świętami też warto, bo ceny w normalnych sklepach są z kosmosu! Niby wyprzedaże, przeceny, a jak się porówna z cenami w internecie to masakra. Właśnie dzwoniła do mnie siostra i powiedziała jak to będą z Empiku sprawdziła kilka cen i porównała z cenami w księgarniach internetowych, to jej się włosy na głowie zjeżyły z niedowierzania jakie wysokie ceny ma Empik i jaka to duża różnica! No w sumie nie bez przyczyny istnieje stwierdzenie: ceny internetowe...
Tak tu sobie popisałam dzisiaj moje wolnomyślenie, ale do czego zmierzam. Chciałam pokazać kilka fotek ze sklepu do którego robiliśmy ostatnio zdjęcia i powiedzieć, że chyba warto dobrze poszukać w internecie niż kupić byle co i jeszcze maga drogie w centrum handlowym...
To są foty ze sklepu z dekoracjami na Chrzest i Komunię św. www.zlotyaniol.pl Naprawdę piękne rzeczy nie do kupienia nigdzie indziej. Więc jeśli sami albo ktoś Wam bliski planuje organizować przyjęcie z okazji Komunii dziecka, to warto tam zajrzeć. No chyba, że macie inne zdanie? W każdym razie ja polecam:-)
K.
i kilka sweet fotek (nie w windzie:-)












Brak komentarzy: